4:e och sista advent

Idag är det ju otroligt nog redan sista advent. Det är riktigt jävla sjukt alltså. Tiden går så himla fort och jag hinner inte med alls. I och för sig mysigt med jul ju, älskar ju julen. Bara 4 dagar kvar till självaste julafton, längtar något enormt!

Dagen har spenderats hemma och på gymmet. Började dagen med att städa mitt rum så att det är fräsht. Får hoppas att det håller sig hyffsat fint till julafton och så där nu, men det kan jag inte lova. Hade tänkt att städa hela lägenheten, men hade verkligen ingen som helst ork till det så det får bli en annan dag. När rummet var färdig städat så la jag mig i sängen och bara tog det lungt. Insåg sedan att tiden gick och att jag behövde träna, vilket jag hade tänkt på i sissodär 5h redan då. Så på med gymkläderna och så drog jag till Sats och körde lite förbränning. 30min på crosstrainern och 30min på löpbandet, såå skönt! Ska verkligen komma igång med träningen nu igen, för jag vet hur otroligt mycket bättre jag mår av att träna. Blir nog gymmet redan imorgon med. Min moster och jag ska köra en sväng, sedan så lovade jag att följa med pappa dit också ifall om han skulle köpa sitt träningskort där imorgon. Att köra förbränning är ju nämligen inte farligt att göra mycket av, bara bra för kroppen(om man har lite fett och inte bara skinn och ben så klart). Får se hur det blir, men oavsett så blir det toppen! Har ju börjat fått lite smått panik över min julaftons outfit. Ett suuper tight fodral liksom och julbord är kanske inte den bästa kombinationen. Men bara att köra gärnet nu innan julafton så kanske jag klarar det. Har nämligen inte råd att köpa en kjol att ha över klänningen, tror jag. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0