Boooorn to maaake you happy!

Hej på er alla läsare! Sofia är i farten igen, Linda är en usel på att uppdatera nu för tiden, tanksprid? JA, jag tror det!

Just nu sitter vi i mitt rum och sjunger kareoke (stavar man så), sjunger alla möjliga låtar. Linda brukar komma till mig på måndagar då hon är ute och kör med körskolan i närheten, det passar ju utmärkt för mig =) .. Om 15 minuter börjar svenska lektionen, ska vi gå på den? NEJ, vi har sjukanmält oss, vi skiter i den idag, haha.
 

(NU HÅLLER LINDA PÅ ATT SPRÄCKA GLAS I MITT RUM, JÄVLAR VAD HON TAR I OCH SJUNGER TILL MY HEART WILL GO ON, JÖSSES, I FALSETT DESSUTOM)

Istället ska vi gå och äta pizza har jag planerat =) har hon berättat för er om vad som har hänt i helgen? Om inte ska jag tvinga henne och göra det, gör hon inte det så gör jag det :) höhö.

Hon har även sagt till mig att hon slutar blogga om hon inte får kommenterarer, så kommentera här och vi vill rädda lindas blogg!

Puss och kram på er! Vi hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0