Dan före dan före dan före dopparedan, blev det rätt?

Idag är det måndag och 3 dagar kvar till självaste julafton. Jag sitter i soffan just nu och kollar One tree hill och äter clementin. Ska strax messa min moster och kolla vilken tid vi ska träna. Är verkligen super peppad, även om jag vet att jag kommer vara så sjukt trött och slutkörd efter passet. Men det är så det ska vara! Efter eller innan träningen beroende på när det blir så ska jag fixa julklapp till min bror, det sista till mamma och ev. köpa något till min morbror som fyller år idag. Får se om vi ska åka och gratta honom sedan också, pappa snackade om att han skulle kolla upp det så vi får se.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0