Fredagen och gårdagen

I fredags var det ju som sagt skolavslutning, klockan åtta på morgonen. Alldeles för tidigt om du frågar mig, men vad gör man? Fikade i varje fall på stan med Catrin, Alex och Sofia efter avslutningen. Satt och bara pratade och hade mysigt. Resten av dagen spenderade jag med Sofia. Åkte först till mig och jag bytte om och sminkade mig, sedan så drog vi för att hämta hennes småbröder. Eftersom att det skulle bli lätt att få med båda två så klädde Sofia först på Gustaf och jag fick köra runt honom i pulka utanför. Ni anar inte hur ont mina fötter gjorde. Tänk er att gå i mycket snö med ett par skinn converser, ah precis, aj! Vi fick i varje fall med båda två i pulkan och gick hem till Sofia där vi var barnvakter en stund tills Kina kom hem. Både Gustaf och Ludwig var trött så dom va lite gringa, men söta. Förstår att Sofia blev frustrerad i varje fall haha. Innan jag och Sofia skilldes åt varsitt håll så blev vi bjudna på middag, eller jag blev bjuden. Riktigt gott var det! Kvällen och natten spenderades hos ängel, super mysigt. Sov i och för sig i princip bara, men det är härligt!

Igår mötte jag upp pappa i stan för att julhandla och luncha. Vi hittade väl i princip allt som vi letade efter, vilket känns skönt. När vi blev hungriga så åt vi lunch i Östermalmshallen, så himla otroligt gott alltså. Fortsatte sedan med shoppingen. Något mysigt och helt spontant var att min ena moster och hennes kille gick ner på stan och mötte oss för en fika och lite julklappstipsning. Väldigt mysigt. En otroligt underbar dag och skönt att få lite egen tid med min älskade pappa, det behöver jag.

Nu är det bara lite kvar till mamma och fixa min brors julklapp. Så är ju typ klar, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0