Måndag

Sofia, vad menade du med att jag skulle berätta om helgen ? Menar du att jag var lite berusad eller haha(är det något annat så svarar du inte i kommentarerna haha). Jag hade i varje fall ut massor ur skafferiet när jag skulle ta en värktablett där på natten när jag kom hem. Låg pepparkorn, kryddburkar, vitaminburkar och massor över hela köksgolvet när jag vaknade. Haha!!

Ligger i sängen nu och vilar lite. Ska antagligen iväg till min älskling ikväll och ha mys och sova där. Hoppas att det blir så, för jag saknar mitt lilla hjärta! Så jag passar på att kanske sova lite nu, om jag kan. Vaknade waaay to early this morning. Jag hade ju körlektion imorse tidigt, går verkligen super bra och det är jätte roligt. Kommer att bli bra detta.

Bloggen är rätt död just nu, men jag är så trött och hittar ingen anledning till att skriva riktigt. Får se om jag får glöden tillbaka eller om jag känner att det är värt det. Känns ju så tråkigt att i princip aldrig få respons. Nästan alltid bara söta Malin som kommenterar, ibland Alex och Sofia med :). I want comments!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

En kommentar per inlägg? :) vad tycks om det

2009-12-14 @ 16:14:42
Postat av: Malin

Vad gullig du är som länkade mig! :D

Jag läser din blogg i princip varedna dag :-)

2009-12-14 @ 19:10:26
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: alexandra

fan va kul att körningen går bra, då blir det nog en liten bil utflykt i sommar trots allt ;) puss på dig.

2009-12-14 @ 22:06:04
Postat av: Jess

Jag borde nog vissa att jag finns! Kollar in här dagligen :) Så fortsätt att blogga!

2009-12-15 @ 17:51:47
URL: http://jessfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0