Sjuksjuksjuk

Sitter i min säng just nu, vilket jag har gjort hela dagen. Dricker te, som jag inte riktigt tycker om. Med lite socker var det helt okej att dricka det, haha. Mitt ena öra gör ganska ont och jag fasar över att jag ska få öroninflammation, vilket inte är super kul. Kommer ihåg när jag hade det förra gången, klarade inte ens av att någon viskade för att det gjorde så ont i öronen. I och för sig så hade jag ju även en dubbelsidig öroninflammation, kraftig på ena örat då. Hoppas i varje fall att det inte blir något mer med örat nu. Brukar alltid vara känslig när jag är sjuk, just öronen. Kände av det redan i söndags när jag inte klarade av några ljud alls riktigt.
Funderar på att kolla på Sex and the city- The movie kanske. Har även lite Ben&Jerrys glass om jag blir sugen. Ska i varje fall bara ligga i sängen och vila upp mig. Dricka te, nässpray, knarka Sinova forte osv. Det ska nog bli bra det här, bara jag tar det lungt.

Hur mår ni andra? Berätta!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Braaaaaaa!

2009-12-29 @ 22:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0