"Som jag vill vara"

Beställde en bok och lite annat från cdon.com för några dagar sedan. Idag kom boken, och den är redan utläst. Älskar verkligen hur Katarina von Bredow skriver och klarar av att verkligen måla upp allt i en bild i huvudet. Hon kan verkligen få mig fast i en bok. Denna handlade i varje fall om 15åriga Jessica som blir gravid och väljer att behålla barnet, trots att alla vill att hon gör abort. Hon gör det hon vill göra trots att alla blir förbannade och stänger henne ute, alla utom hennes bästa väns mamma. Jag tycker att den var super alltså. Läs den!


Kommentarer
Postat av: Isabell :)

Åh, den har jag! Ser fram emot att läsa den, hihi :)

2009-12-29 @ 23:26:07
URL: http://issifnissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0