Victoria "Vici" Lundblad

Nu är det så att min kära och underbara vän Vici var lite ledsen över att hon inte fick vara med i min super kända blogg. Så nu tänkte jag be tusen ggr om ursäkt till dig Victoria och skriva ett litet gulligt inlägg om dig.



Det är väldigt sjukt att vi har träffats, men jag är så otroligt glad för det. Så sjukt schööön vän och man har fasiken aldrig tråkigt med bruden. Det var du som fick mig att orka jobba i somras, trots att vi tyvärr inte jobbade så himla mycket tillsammans. Längtar verkligen otroligt mycket tills du flyttar ner till Stockholm från lilla hålan Säter. Snacka om att vi ska röja stan då, du och jag :)!!

DU är bäst bruden!! Släpper dig aldrig hörru du :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0