16 dagar kvar

Hej kära läsare.
Just nu sitter jag vid barbordet i mitt rum, ska snart bege mig.
Ni kanske undrar varför jag är hemma ?
Jo det är så att vi skulle bli klippta i skolan idag, vilket jag vägrar. Att låta en 1:a klippa håret på mig som inte vill bli klippt, nejtack. Vi är inte så bra ännu. Så jag är hemma, även om jag faktiskt också har riktigt ont i rygg och nacke, vilket gör att jag går med huvudvärk nu konstant. Så jag klarar inte av att höra alla skrika i skolan, måste gå till kiropraktorn först.
Nu ska jag i varje fall ställa upp för Sofia. Ska åka till hennes APU-salong, så att hon får göra APU-uppgiften på mig. Nu blev det väldigt dubbelmoral här känner jag. Men grejen är, att Sofia bara ska klippa upp mitt hår en aning. INGET på längden, även om det egentligen behövs. Så hoppas att mitt huvud inte gör allt för ont.

Nej, nu måste jag kila.
Är det något så är mobilerna med :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0