"hej här kommer segertåget"

Hej alla sötnosar. Borde ni inte sova nu ? Haha, det kanske ni gör. Vad vet jag.
Jag sover ju i varje fall inte, även om jag nog borde. Men jag är inte den som sover när jag borde och ska, och är heller inte den som är uppbyggd för att vakna till liv vid 7 för att stressa till en lång skoldag. Nej, det är inte min grej alltså. Men det är bara att bita ihop, tyvärr. Men man får glädjas åt de få sovmornar som man har när man går frisör.

Ikväll har jag varit hos min älskade (ena) moster på Östermalm, där hon och sin underbara pojkvänn är bosatta. Hon fyller nämligen år imorgon, så vi passade på att fira henne. Verkligen suuper mysigt. Älskar min släkt verkligen. Älskar att det alltid är livat i och med att den är stor och alla vill prata. Växte upp med att ha det livat hos mormor, så nu när det är det på "släktkvällar". Även om bara några är med så att det inte är så högljudt(?) som det brukar, så trivs jag som fisken i vattnet. Saknar ju jularna som liten, när allt var organiserat (till viss del) och alla samlade. Men bara att skapa nya traditioner när gamla dör ut. Ska i varje fall se till att mina barns traditioner kan leva vidare ungefär likadant trots att något förändras. Det är nog väldigt svårt, men ska försöka.

Nu vet jag inte riktigt vad jag skriver, så jag ska nog sluta. Är trött faktiskt.
godnatt alla söta.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0