hej kära läsare

Just nu ligger jag i min älskade säng och chattar lite med sötnosen, medans sofia ligger i gästsängen och nanar kudden. Så söt så.

Ikväll, eller ja, ni fattar, så har jag i varje fall varit på bio med Catrin och Sofia. Vi såg I taket lyser stjärnorna, som är typ min favoritbok. Har du läste  boken, vilket jag gjort typ 4ggr, så känner du att filmen är lite lam på något sätt. Men så är det ju faktiskt alltid när man gör film av en bok. Det är sådant man innerst inne vet. Men, den var helt okej. Vi alla tre grät till och med i slutet, små krokodiltårar rann ner för våra kinder.

Innan bion så åt vi även på Taco bar, där Catrin förälskade sig i en av personalen. Catrin älskade hans ögon och kunde knappt äta för att han var nästan perfekt xD. Han var nog dock bög, tror jag. Så Catrin, tyvärr gumman ;);).
Aja.. mumsigt var det i varje fall, även fast jag inte kunde äta så mkt pga att jag nu mår väldigt illa. En biverkning som jag kommer att få stå ut med kanske en månad, eller mer eller mindre. Men det blir nog bra tillslut, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: ulrika

varför mår du illa?

2009-02-14 @ 15:33:56
URL: http://usomiulrika.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vet att väl krokodiltårar är stora tårar? Alltså kan du inte ha gråtit små krokodiltårar.



PUCKO!

2009-02-14 @ 19:49:47
Postat av: ulrika

haha okej, skaffat pojkvän? ;)

2009-02-14 @ 20:10:52
URL: http://usomiulrika.blogg.se/
Postat av: Sofia till anonym!

Men du ditt jävla pucko! Om du nu stör dig så mycket på Linda så sluta klicka in på hennes blogg då!



Och vad vet du, jag grät iallafall småkrokodiltårar.



Jävla idiot.



Älskar dig Linda <3

2009-02-14 @ 21:33:59
Postat av: Linda

anonym: asså herregud.. vad är problemet, för något problem har du ju helt seriöst ? jag kan bara skratta åt dig. nästan älskar att du stör dig på allt jag skriver/gör, du gör fan mina dagar. patetiska människa. skaffa ett liv föfan.





SOFIA: u go girl. älskar dig också gumman <3 :)

2009-02-15 @ 10:16:37
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0