igår var det kärlekens dag



Alla hjärtans dag igår var tummen upp kan jag tala om :). Vaknade av att Sofia prasslade med sin *ävla påse xD. Men gumman, jag förlåter dig. hehe.

Dagen fortsatte med massage från mamma, som lovat mig en helkroppsmassage. Därefter hoppasde jag in i duschen och hade en helrenovering av min kropp. Tvättade håret, inpackning, peeling, rakning osv. Superskönt alltså.

Eftersom att jag var tvungen att åka till Kista och byta min telefon, så fixade jag även håret och sminkade mig. Tog med mig mamma och åkte iväg. Ganska mys faktiskt, vi kom hyffsat bra överens.
Vi gick i affärer, åt lunch/middag på donken och pratade lite. Vi kan umgås ibland, även om det är sällan.

När kvällen sedan nalkades (kan man säga så ?) så var det bestämt att jag skulle åka till Märsta o träffa M' , så det gjorde jag. Tråkigt att vi bara han träffas typ 2h, men 2 underbara timmar. Underbara människa!!
Klockan 23 var jag tvungen att gå till bussen, eftersom att sista tåget till Knivsta gick 23.31. Väl på stationen så fick jag stå och frysa rumpan av mig i 15min typ, inte roligt. Men vad gör man inte för att leva livet ?
Väl i Knivsta mötte jag bara upp mamma, så att jag kunde ta tilbaka pappas SL-kort innan jag begav mig frysandes hem till bästis. Pratade med kära lilla Linda Lundin, min älskling, typ hela vägen. Eller iofs så pratade vi även väl hemma hos henne. Vi båda hade mycket som vi behövde ventilera.


Äkta vänskap bevisar verkligen jag och Lundin. Även fast vi bor typ 1-1,5h ifrån varandra, så träffas vi typ minst en gång i månaden men oftast mer. Vi pratar med varandra typ varje dag. Så fort något händer i livet, så vet vi vem som vi ska ringa direkt.
Min kärlek för henne går inte att beskriva, den finns inte på världskartan. Hon är fasiken mitt allt. Hon som alltid stöttat mig i allt, som verkligen förstår mig. Vi går igenom samma saker, så vi vet varandras tankar utan att ens fått det berättat. Vi kan läsa av varandra bara vi vet vad det gäller.
Vi känner varandra utan och innan, och jag släpper henne aldrig. KÄRLEK säger jag bara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0