Kärlekens dag

Så många har börjat med snacket om alla hjärtans dag. En dag som i alla år varit den dagen på året då jag nästan mått som sämst. Dagen då man ska spendera tid med någon som man älskar,  någon som älskar en tillbaka.

Jag har aldrig haft den där någon i mitt liv, aldrig! Så varje år, den 14 februari, så har jag spenderat hela dagen med att deppa ihop, se alla kära människor och alla rosor. Har varit den som nedvärderat mig mer och mer för varje år, bara förklarat för mig själv hur misslyckad jag varit.

Dom åren är slut, finito! Hejdå den olyckliga, och välkommen till den nya Linda. Den lyckliga tjejen, mestadels i alla fall.

Jag ska helt enkelt för första året, inte sitta och trycka ner mig själv och berätta för mig själv hur misslyckad jag är, för det stämmer inte.
Ingen människa på detta jordklot är misslyckade, förutom dom som gjort valet att t.ex mörda, våldta osv. Men jag menar, att från början, så är alla människor precis lika lyckade och lika mycket värda. Så är det helt enkelt bara!

Får se hur jag spenderar den 14:e februari i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0