ny mobil

               



Som ni ser på bilden här över, så pajade min tre-mobil totalt idag.
Jag skjöt upp luckan som vanligt, och skulle sedan även skjuta ihop den igen. Det gick inte att skjuta ihop mobil*piiiip*. Det tog emot verkligen, och man kände hur allt höll på att lossna och ramla isär. Så jag tänkte igenom det, och förstod att den var sönder och inte skulle gå att laga. Tidigare gånger när liknande har hänt, så har jag bara behövt trycka ihop den samtidigt som jag tycker "ihop" över- och underdelen, så det var vad jag gjorde. Det var när jag gjorde det som det på bilden blev. Jag blev typ galen.

Pappa tyckte att jag behövde en ny mobil när han fick se vad som hänt.
Sagt och gjort, vi drog ner på stan nu ikväll. Gick till tre-butiken på Kungsgatan där vi köpte denna nya (den undre bilden) till mig. Så nu har jag en fungerande telefon till mitt tre-abonnemang också. YEEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0