Ska jag bli skärgårdsbrutta i sommar?

Nu när jag precis skrev ett inlägg om jobb, så kom jag på vad jag fick höra nu i söndags eller i måndags eller när det var.
Ni kanske kommer ihåg det inlägget jag skrev för några månader sedan om ett sommarjobb jag kanske får? I varje fall så skrev jag ju om ett jobb på båt, där jag isåfall typ serverar och sådär. Där man jobbar 7 dagar, övernattar och allt på båten. Sedan är man helt ledig i 7 dagar, och kan göra vad man vill.
Det jag skulle komma fram till, är i alla fall, att jag antagligen kommer att få det jobbet. Min moster som fixar detta åt mig, sa att det nästan är så gott som klart. Helt klart är det ju inte ännu, så jag vet inte helt säkert ännu, men det lutar åt att jag får det.
Tänk vilket underbart sommarjobb det hade varit. Vem vill inte jobba ute i skärgården på en båt på sommaren ? Det är ju verkligen något alla vill göra, tror jag. Jag tackade i alla fall JA direkt när min moster frågade mig om hon skulle försöka fixa det åt mig. Perfekt för mig, verkligen perfekt! Älskar att jobba med människor. Har ju serverat på ett par stora tillställningar, bröllop och sådär, och jag gillar det verkligen. Super roligt!




















Vet inte riktigt vad det är för båt, men en liknande den här till höger kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0