update

Hej bloggen.
Anledning till att jag har en otroligt sjukt tråkig blogg just nu, är för att jag är så himla slut. Jag sover inte tillräckligt, inte ens när jag kan eftersom att min kropp är inställd på 5-6h vilket jag inte klarar mig på. Så går ständigt runt trött faktiskt, även småtjurig (sry för det). Men nu efter lovet och USA så ska jag skärpa mig. Jag ska börja försöka sova, plugga och göra det jag ska, inte vara så skoltrött (kmr aldrig att gå) och verkligen vara den underbara Linda som jag faktiskt är.

Ber som sagt om ursäkt för mitt beteénde nu senaste tiden, jag vet att jag inte alltid är den bästa. Men jag är sån ibland.



Du gör mig lycklig, du får mig alltid att le. Du ger mig alltid en sån där härlig värme i min kropp, en slags trygghet på något sätt. Du är verkligen så himla otroligt underbar.
Du är en ängel, min alldeles egna ängel som skyddar mig från allt. Min konung och den bästa.
Obeskrivlig helt enkelt. Men du betyder mycket ska du veta..

<3 kärlek till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0