bara timmar kvar.

Just nu sitter jag i sängen, helt slut och super trött. Ni tänker säkert, men gå och lägg dig då för fan ? Men jag ska nämligen dygna, så att jag förhoppningsvis klarar av att somna på planet till USA nu idag :). Har nämligen supersvårt för att somna på flygplan, i och med att jag mår superdåligt av trycket jag får i huvudet. Mår illa, är yr och får ont i huvudet. Så skulle gärna sova bort det så att jag inte behöver märka det.

Taxin kommer och hämtar mig och pappa kl. 05.45 eller 6.15 något sådant. Alltså om 3-3,5h :).
Snacka om att jag inte har fattat vad som ska hända, vad som äntligen ska inträffa kl.9.00.
Då lyfter äntligen planet, planet som ska ta mig till det underbara landet USA, där vi först tar ett stopp i New York. Fatta vad underbart. Det är så overkligt detta.. Verkligen! Har inte insett att jag, om bara några timmar, befinner mig på ett flygplan till shoppingstaden nr.1.

*nyp mig i armen* är detta verkligen verklighet ?



Tänkte passa på att säga hejdå till er alla när jag ändå håller på och skriver. Jag skulle uppskatta om ni inte skickar sms eller ringer till mig nu fram till 1 mars. Ni får endast höra av er till mig om det är viktigt, för annars ringer jag om det är något!

Ha det nu superbra hemma i Sverige, så ska jag shoppa och ha en underbar resa. UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag saknar dig reeeedan!!!

2009-02-20 @ 08:24:24
Postat av: Anonym

vilken tönt du är!

du har ju inte alls fattat någonting om vad som händer, du har bara tjatat om det i hela tiden!



väx upp förfan!

2009-02-20 @ 14:50:59
Postat av: Sofia

Anonym - Kan du inte bara låta Linda vara?!? Undra vem ska växa upp, du eller hon? Du går ständigt in på denne blogg och skriver omogna saker, snälla! DU är den som är omogen! DUDUDU!!!



VÄX UPP FÖRFAN DIN JÄVLA TÖNT!

2009-02-21 @ 14:48:57
Postat av: alexandra! ;)

åh, va spännande! hoppas du har det underbart snygging!:) så ses när du kommer hem igen!! PUSS

2009-02-21 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0