älskling.

Min älskade, bästa vän Linda är här hos mig nu. Hon kom vid kl.16 eller vad klockan var. Riktigt skönt att äntligen få umgås med henne igen, med tanke på hur mycket jag saknar henne när vi inte ses. Är inte hel utan den bruden fan. Sanningen!

Vi har inte gjort så himla mycket. Åkte ner på stan och åt middag på Taco bar, innan vi mötte upp en vän till oss. Vi drog och fikade en glass på Donken, innan vi satte oss och åkte tunnelbana. Min bästa vän älskar nämligen att åka tunnelbana, så vi tog gröna mot hagsätra, så visade jag vart jag går i skolan och vart jag har idrott.
Innan vi begav oss hemåt igen, så hade våran vän blivit hunrig. Vi följde honom till donken i Slussen där han fick äta innan jag och Linda tog tuben hem.
Väl vid Årsta torg så gick vi upp och köpte lite gott till kvällen, som vi sedan svullat med. Super mys verkligen.

Lundin är riktigt älskvärd. Hon betyder så sjukligt mkt, ställer fan ALLTID upp och stöttar mig till tusen. Inte många som "stannar" kvar i mitt liv på samma sätt som hon, ingen faktiskt. Hon är unik och älskar henne mer än någonting <3



























linda lundin <3 

godnatt! pussar

Kommentarer
Postat av: Lundin

aaaaaw älskling <3

2009-01-31 @ 10:45:53
URL: http://mycrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0