det börjar gå utför

Är ganska nyligen hemkommen från dagen.

Min dag började ju väldig tidigt imorse, gymmet vid kl.8 innan jag fick stressa iväg till skolan där jag bara hade matte. Eller ska jag vara helt ärlig så hade jag idrott egentligen också, men pallade verkligen inte den! Så efter lunch så drog jag och Sofia till Östermalmstorg och fikade ett par timmar. Super trevligt, även om jag fuskade med en blåbärspaj som smakade skit. Den varma chokladen var heller inte så speciellt god, och dyrt. Så rekomenderar inte Baresso(?) på Östermalmstorg. Big NONO!

Nej.. Nu ska jag kanske sätta på mig något så att jag inte springer runt i string och linna när Linda kommer. Min älskade bästa vän kommer nämligen närsomhelst.
U N D E R B A R T !



puss på er sötnosar, för nu ska jag tänka ut vad jag ska klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0