isprinsessa

Idag har jag åkt skridskor på idrotten.
Jag och Alexandra drog oss till stan efter lunch idag. Först besökte vi Espresso house och köpte med oss varsinn varm chocklad med vispgrädde och marshmallows(?), för hallå? Vad är skridskoåkning utan varm choklad ?
Med våra e h muggar i händerna så begav vi oss mot Kungsträdgården där vi skulle åka.
Till en början så var jag livrädd, skrek så fort skridskorna gled framåt/bakåt/åt sidan, men i slutet gick det riktigt bra faktiskt. Jag ramlade inte en enda gång, och fick till och med ett plus för att jag åkte rätt och hade rätt teknik. Det trodde jag aldrig om mig själv faktiskt.



Jag och Alexandra tyckte att det var så roligt att vi ska åka nästa fredag också på idrotten (a).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0