jag ska bli snygg !

hej kära blogg.
Nu har jag precis packat den sjukt tunga väskan inför morgondagen. Jag ska nämligen till gymmet kl.8 imorgon bitti för att gymma med min moster innan skolan som börjar 10.35. Tänk er, att jag som alltid är trött som fan, skippar en sovmorgon då jag hade gått upp 8.45, för att ist gå upp klockan 7 typ och dra till gymmet. DET är fan motivation alltså.

Dagen har varit ganska skön faktiskt, om man bortser från att jag gått runt som ett vandrande lik typ. Råkade vara uppe lite sent kanske. Men så kan det gå ibland, speciellt för mig. Fast jag avslutade ju med samtal med m' innan jag sussade kl.2. Trevligt trevligt. Amazing människa alltså!

Har ju spenderat hela dagen på salongen. Det har faktiskt börjat bli lite långtråkigt, eftersom att jag inte riktigt gör något. Visst, jag får ta dit egna kunder när jag vill, men vem fan kan på dagen liksom? Inte många.
Samma visa varje vecka: vika handukar, tvätta, sopa, tvätta färgskålar, fylla på kaffemaskinen, svara i telefon och ta bokningar så gott jag kan, diska, handla, servera kunder då och då, snacka och TITTATITTATITTA på allt som dom gör. Men jag ska köpa ett dockhuvud som jag kan ha där, som jag kan klippa och göra uppsättningar på. Så att jag kan öva och bli så grym som jag vill vara.
Idag var det bara jag och Marina på salongen till runt typ 12.30. Under den tiden fick jag schamponera en kund, faktiskt. Fick även vara med under en rakpermanentning , vilket jag är supersugen på att göra. Men jag ska nog inte utsätta mitt hår för det faktiskt. Eller jag får se.
Fick även rycka in och föna håret på en försenad kund. Blev inte som jag ville, för tjejen hade så långt och livlöst hår:P. Menmen


Som sagt. Självmord imorgon då. Syftar på gymmet KLOCKAN ÅTTA! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0