Säter Stadshotell

Ligger just nu i sängen och tar det lungt. Har precis ätit lite fil till frukost och snart ska jag klä på mig och bege mig mot tåget. Jag ska nämligen ta tåget upp till hotellet idag. Vi har ju nämligen köpt ett hotell, men jag har inte varit där och sett det ännu så det tänkte jag göra idag. Det blir nog bra det. Är dock inte superpeppad att åka till mer kyla än här. Fryser massor här hemma, och det är ju inte precis varmare uppåt "/. Men det är bara att bita ihop, åker ju ändå hem med pappa imorgon =).

Kommer som sagt hem imorgon, så ifall det är något så har jag ju alltid båda mobilerna med mig. Det är bara att slå en pling så svarar jag :).
Ha en trevlig lördag. Jag skriver nog imorgon när jag har kommit hem.

pusspuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0