Supernyttigt liv igen

Nu har jag verkligen bestämt mig för att vara sådär strikt och otroligt nyttig som jag var i somras efter Kreta.
Jag har ju nämligen inte långt kvar nu på min viktnedgång, eller jo ganska mycket men inte om man jämför med förut. Jag åker ju till USA om 39dagar också, vilket innebär att jag gärna vill ha hunnit tappa några kilon till så att jag inte handlar kläder som kommer att vara för stora snabbt igen,

Nu är det alltså strikt GI-diet. Har ju dock aldrig slutat med GI, vilket jag aldrig kommer att göra heller. Man kan däremot vara mer eller mindre strikt till vad man får och vad man inte får äta.

Nu är jag verkligen peppad, på G alltså. Har redan tagit en 1h promenad längs Årstaviken idag vid lunch, och ska strax dra till gymmet och pumpa lite. Försöka omvandla det sista fettet på armarna till snygga, slanka och små muskler.
Får se om jag kanske även drar till gymmet imorgon och bara kör förbränning. Kanske tar det direkt efter idrotten på morgonen, har ju ändå bara idrott imorgon som börjar 8.30 (:O:O).



Nej, nu ska jag skynda på pappa och sedan bege mig till Skanstull. Jag bloggar kanske senare ikväll. Har nämligen en känsla av att jag inte kommer somna lika tidigt som igår med tanke på min powernap nu på eftermiddagen.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Unishka

lycka till ;) du kommer klara det!

2009-01-14 @ 23:34:14
URL: http://katdeluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0