tårarna rinner.. linda försvinner ?

Jag säger detta innan ni läser allt annat, ni vet ingenting om detta för detta är ingen som vet någonting om för detta håller jag hemligt för alla utanför min familj. Döm inte, säg ingenting, för ni har ingen aning överhuvudtaget.

Jag är världens sämsta människa. Är den sämsta dottern som du kan tänka dig fan. Hur hemskt är inte det ?
Jag ligger och gråter, tårarna rinner verkligen för att jag tänker på hur hemsk jag är. Jag skäms, jag verkligen skäms.
Jag vet inte hur jag ska klara det, lägga allt gammalt bakom mig, inse att felen finns och att jag måste acceptera dom utan att må dåligt och bli sårad. Hon försöker faktiskt, men jag är fortförande ledsen, besviken och sårad över allt som hon gjort. Jag vet att hon är sån, att hon inte vet att det är fel eller att hon gör fel, jag vet att hon alltid varit så och att det bara är att acceptera. Ändå klarar jag inte av det. Det är inte meningen att man ska behöva må dåligt på detta sättet, känna sig som något andrahands val.

Jag vet inte vad jag ska göra? Jag är ju en bra människa, för jag inser att jag beter mig som en idiot även fast jag har mina skäl.
Jag orkar inte, orkar inte mera..,


Kommentarer
Postat av: Lundin

Jag finns här gumman när/om du vill prata <3

2009-01-11 @ 20:22:08
URL: http://mycrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0