ja tack till Jessica Albas kropp

Min dag har varit, hmm.. ganska skön, eller väldigt skön faktiskt. Visst, jag hade gärna kunnat hoppa över att gå upp klockan 06.45 imorse för att åka och ha idrott innan jag var hemma 10.15 igen. Men vet ni? Jag ska verkligen inte klaga, med tanke på att jag egentligen skulle sluta 16 idag (tror jag). Slapp engelskan, matten, svenskan och ash.
U-N-D-E-R-B-A-R-T!!

När jag kom hem efter idrotten, där vi för övrigt blev plågade med beep-testet och styrketräning (gym+magövningar), så däckade jag i sängen. Vaknade vid 12.45 igen och fick lite panik över att jag sovit bort typ hela dagen, haha.

Jag har kommit fram till att vi borde få mer sådana slappa dagar faktiskt. Vårat schema är liksom alltid smockat med grejer och långa dagar, men jag ska inte klaga för linjen är så slapp och nice alltså.


denna bilden ska jag ha och kolla på, ska sträva efter jessicas kropp !!


Jag har varit duktig idag med, precis som igår. Idrotten imorse ju, och tog mig även ut på en promenad nu vid 19 när jag skulle ringa sötnosen och bästis. Så idrott imorse med beep-test och styrketräning, även min 35min promenad nu ikväll.
Yeeah.. Nu är jag på gång. På väg att bli snygg.

"tänk på USA... tänk beach 09 Linda"  är vad som får mig att inte ta det onödiga som jag egentligen inte behöver, även det tänket som får mig att dra till gymmet och ut på promenader etc.

HEJA MIG :D. Nu jävlar alltså.
JAAG ÄR GRYM!!

Kommentarer
Postat av: E

lindalindalinda, kan inte låta bli att skriva in en liten kommentar här. jag har tänkt på en liten sak, har hört så många gånger om "beach 09" och hela det där köret du strävar efter, ja att få en fin/snygg kropp. kan du inte bara lära dig att älska din kropp så som den är, det är faktiskt då man blir som snyggast! jag tycker alltid du varit snygg som du är och inte tycker jag att det behövs någon förändring. du ÄR vacker.. som du är!

2009-01-15 @ 21:32:29
URL: http://ellenohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0