Aviator


Den nominerades till sex Golden globes, och vann tre

Denna filmen såg jag i lördags kväll. Den är en verklighets baserad film och handlade om Howard Hughes liv. Howard var en männsika som skapade stora och dyra filmer och byggde även höghastighetsplan som han själv satte världsrekord med.  Han var en av 1900-talets rikaste människor och levde livet som alla drömde om. Han kämpade med sina fobier och tvångstankar dagligen.

Jag kan säga att jag inte förstod denna filmen riktigt. Jag tycker att den var långtråkig. Visst att den var rätt bra gjord, men att hålla på i nästan tre timmar kändes som onödigt. Vi väntade bara på slutet efter två timmar, och det blev man inte heller så klok av. Jag kan inte rekomendera filmen. Jag tror att detta är en film man måste se några gånger för att verkligen fatta, men som vi sa så skulle vi aldrig orka att titta på den där filmen igen.
Mitt råd är att se en annan film :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0