Dalarna

Nu är jag åter igen i Dalarna, på det kära Säter Stadshotell. Jag fick en mindre chock och tomatfärgat ansikte när jag klivit av tåget och gick till vad jag trodde var pappa som väntade för att hämta mig. Jag möts av min bonusbror och kocken som står med flagga och skylt. Dom hade inte hittat någon Sverige-flagga så kocken står med glassflaggan och viftar och Rikard står med en kartongbit där dom så fint skrivit Linda Hult med stora synliga bokstäver. Om jag uppskattade detta? Njaa. Nu i efterhand kan jag bara garva åt detta, vilket jag gjorde då med när jag skjutsades i en bil med två "skönsångare" genom byn. Jag skäms inte ofta, men jag skämdes verkligen när jag såg dom stå vid stationen som två riktiga mongon, som dom faktiskt är. Men jag kan erkänna att det var riktigt roligt.

Undra vad som väntar när jag kommer upp v.31. Dom berättade nämligen att det skulle bli ännu bättre då. Bättre vet jag inte om jag kan hålla med om att jag vill ha, tyckte att det räckte bra det jag fick. Men tiden lär visa vad dom har att erbjuda.

Nej, nu ska jag faktiskt nana kudden tror jag. Är riktigt trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0