En lista

Jag har insett att min senaste kyss: var underbar, även med den underbaraste!
Jag pratar: om helt ointressanta saker ibland
Jag avskyr när folk: är falska!
Min bästa vän är: Linda Lundin ♥
Min första vän heter: Patrik
Kärlek är: både det bästa som finns, samtidigt som det kan vara det värsta.
När jag borstar tänderna: är jag alltid så trött att jag håller på att somna i handfatet
När jag lagar mat: är jag kung ;)
Jag tänder på: honom!
Jag är rädd för: allt typ, har fobier för det mesta. är nog mest rädd för att bli ensam och sårad.
Den värsta känslan är: olycklig kärlek
Den bästa känslan är: när det pirrar i magen av kärlek och man strålar av lycka
Jag är bäst på: att vara mig själv :)
Jag är sämst på: nu tänker vi bara på det jag är bra på ;)
Om jag va ett djur skulle jag vara: en kattunge kanske ?
Min mobiltelefon är: min drog
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om igen!
Just nu tänker jag på att: jag snart är ledig och får mitt sommarlov :)
Bebisar är: så underbara och ni anar inte hur sugen jag är på barn


saknar som faan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0