Filippa

Idag har jag träffat min favorit 'Lippa (som hon kallade sig själv när hon va mindre). Så himla underbart verkligen att få träffa busfröet igen. Älskar ju den lilla skitungen! Träffade även min ena moster och hennes pojkvän eftersom att det var i deras lägenhet som dom var i, min andra morbror och hans tjej var även där. Super mysigt. Blev även en vända på stan med Marianne, Johan och Linnéa också innan jag satte mig på tåget igen (där jag just nu skriver detta). Blev att jag köpte svarta tygskor eftersom att mina andra hade pajat och jag fick lämna tillbaka dom, två par i år redan. Fick även en parfym av min älskade moster. Älskar min släkt!



jag har världens sötaste video-inspelningar på henne när hon dansar och sjunger. denna tjejen kommer nog bli något när hon blir stor!

Kommentarer
Postat av: malin

:D:D:D

2009-07-26 @ 18:31:17
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0