God morgon

Idag är det tisdag den 7 juli, vilket innebär att jag om 29min ska vara hos optikern tvärs över torget. Jag har nämligen synfel, vilket jag egentligen vetat om ett bra tag men inte velat göra något åt. Jag vill ju verkligen inte ha glasögon, så jag får se hur detta går. Jag har i alla fall tagit mig i kragen och ska gå dit nu i varje fall, eftersom att jag ibland får migrän av detta. Vi får som sagt se hur detta blir, jag hoppas nästan på linser ;).



Mitt paket har även kommit från h&m också, det är ju dock inte här utan i Årsta på Ica. Men pappa får hämta ut det så fort han får tid och så får jag se hur klänningen passar när jag kommer hem om ett par veckor.

Kommentarer
Postat av: Sofis

Hur gick det vän? =) Sms:a mig and let me know ;)



Miss u!

2009-07-07 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0