God morgon

Har ni alla sovit gott? Jag har sovit ganska oroligt, det börjar komma tillbaka har jag märkt. Hade riktigt skumma drömmar med, jag köpte den här drogen som dödar. Helt sjukt, men innan jag vaknade så slängde jag den i varje fall. I´m a good girll.

Idag ska jag jobba, börjar vid 10 idag. Har precis varit ute och ätit frukost och hämtat min jobb-tröja. Ska strax gå ut och börja, men först ska jag dricka en resorb för det ska tydligen vara bra så att man slipper stumma och svullna ben och fötter. Får se om det fungerar :).





Denna sydde jag igår, kjolen alltså. Jag har även gjort 2 till och har 2 kvar. Vi ska servera i dom nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: En läsare

Hej jag läser din blogg nästan varje dag och jag måste bara säga att du skriver så bra. Du skriver intressanta saker och du skriver på ett lätt och roligt sätt. Jag tycker absolut inte att du ska ha ett lösenord, jag vill gärna kunna fortsätta läsa din blogg. Fortsätt med det du gör, du verkar vara en glad tjej.

2009-07-06 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0