Hemma igen

Nu är jag åter igen hemma. Åkte som ett lik och kom hem nu med lite färg. Visst, jag är inte brun, men om man jämför med hur jag brukar se ut så är jag ialf brunare. Alla kan inte bli pepparkakor och jag kan absolut inte bli det.
Jag har i varje fall haft det super trevligt både igår och idag. Fasiken vad jag älskar den svenska skärgården och att åka båt. Så himla härligt.
Grillningen, solandet, premiär badandet för i år(mina fegdopp), båten, skärgården.. jag kommer verkligen att sakna det. Att jag och min moster låg i några timmar på natten också och samtalade om allt, verkligen allt, var så himla skönt. Berättade i princip allt för henne och det var skönt, skönt att få höra en vuxens åsikter även om hon tänker samma som jag. Peggy är verkligen bra hon, hon är så söt också "Linda, du är som en systerdotter, lillasyster och kompis.. Det är så himla skönt att ha dig." Jag blev så glad när jag fick höra det, för hon känns lite som min syster på något sätt.

 
bikinilinjen från överdelen och trosorna efter dessa dagar =)


Nu måste jag gå iväg och duscha och sedan smörja in mig med aftersun så att brännan håller. Måste upp tidigt imorgon också, det vankas jobb på Norrskär igen. Jobbar verkligen långpanna imorgon, kl.8.00-22.30. Vi kan räkna ut redan nu att jag kommer att vara rejält död imorgon kväll/natt när jag kommer hem haha. Men vad fan, jag tjänar bra och jag älskar att jobba med tanke på att jag riktigt hör klirret i öronen, liksom ljudet av pengar som bara rasar in på kontot ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0