Hitta hotell, check. Boka hotell, check!

Nu är hotell bokat, bara tåget kvar och det fixar Lundin ikväll. Super bra.
Blev att vi bor på Hotell Ibis i hamnen i Götet. Ett fartyg eller vad det kallas är vad vi ska bo på. Det blir säkert roligt. Det skönaste är att vi kan gå in och ut som vi vill som vi inte hade gjort om vi bodde hos min morbror. Visst att vi fick betala en del extra nu, men vi åker för våran skull och vill göra precis som vi vill och inte behöva anpassa oss för Filippa och dom.

Jag längtar så in i norden. Det ska bli sjukt roligt alltså. VISST ÄR VI PEPPADE BÄSTIS :D? Du och jag i Götet, inga som kan styra över oss ;). Det är du och jag mot alla, mot världen!


rätt häftigt tycker ändå jag ;)

Kommentarer
Postat av: Lundin

Det är du och jag, INGET STOPPAR OSS ! <3

2009-07-19 @ 22:36:59
URL: http://mycrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0