Koffeinpiller

Tog ett koffeinpiller tidigare ikväll, runt 19 tror jag. Kände av det typ 30-40min senare, vilket va väldigt fort. Jag var nämligen trött och seg som fan så jag tänkte att jag behövde piggna på mig lite eftersom att jag jobbade. Jag, Rikard och Malin bestämde oss för att ta varsitt koffeinpiller då för att se vem det fungerade bäst på. Jag kan tala om för er att det fungerade verkligen bäst på mig. Jag började typ skaka och kunde inte riktigt kontrolera händerna och kroppen kändes det som, kände mig helt hög. Det roliga/ knasigaste var ju att mina händer skakade så mkt att man såg hur glasen skakade när jag skulle ställa ner dom vid gästerna. Får hoppas att dom tror att jag va nervös, så att dom inte tror att jag var hög för det kan man mkt väl ha trott. Vi tänkte även testa att stoppa i mig ett piller till, vilket inte Monica tyckte va så smart eftersom att jag blev så där av ett och det stod på burken att man skulle ta ett om dagen. Man kan tydligen få hjärtklappningar av för många. Får bli en annan gång att jag provar många ;).

Nu ska jag försöka sova faktiskt, undra hur det går. Lång arbetsdag imorgon med. Snart bär det av hemåt, ÄNTLIGEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0