Onsdag 8 juli

Nu ska jag snart gå ut och börja min arbetsdag, börjar nämligen halv elva idag. Ska nämligen stå i receptionen nu på lunchen och ta beställningar och ta betalt. Det är faktiskt ganska roligt, även om det kan vara rätt segt mellan kunderna. Men det ska nog gå bra idag med, gjorde ju samma igår och förr förra veckan. Igår fick jag iofs göra allt, till och med springa med mat och servera.

Idag har jag faktiskt sminkat mig för första gången på typ 6 dagar. Inte likt mig haha, men jag orkar inte sminka mig nu när jag jobbar och när jag är ledig om jag inte ska på fest eller så. Jag har ändå fått så pass fin hy nu så jag behöver inte smink. Skönt!

Nu ska jag kila! Sms:a gärna mig, behöver kontakt från omvärlden ;). Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0