På tåget på väg hem

Nu sitter jag ännu en gång på tåget, vilket jag har gjort mycket denna sommaren, hem till Stockholm. Ser fram emot att få sova i min egna säng med ett duntäcke, även om jag hellre skulle stanna i Göteborg med bästa vännen och bara ha mys och kul. Men back to business, jobbet väntar, eller ska jag säga pengarna väntar ;).

Dessa dagar har varit helt otroliga, ångrar ingenting, ångrar inte alla pengar jag spenderat på detta för jag är fan värd detta. Vem är inte värd att göra något kul ? Min sommar har bestått av jobb, så klart att man måste få roa sig lite också.
Shopping har det blivit också. En väska, skor, kofta m.m. Jag och Linda köpte även armband som vi alltid ska bära, likadana som står för oss. Ingen stoppar oss.


Detta var det inlägget som jag trodde att jag hade raderat på tåget haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0