På tåget

Nu är jag ännu en gång på väg upp till Dalarna och Säter, där jag nu ska jobba hela två veckor. Vet inte riktigt hur jag ska klara det, men bara att bita ihop.Bara att tänka på hur mycket pengar som kommer att rulla in på kontot av denna sommaren, jag gillar't.  Sitter som sagt på tåget nu, har nämligen skaffat mig mobilt bredband så att jag kan roa mig själv på mina resor upp och ner genom Sverige haha. Det är riktigt nice alltså. Mindre nice att jag åker upp idag och inte imorgon, men min farfar är nämligen uppe på hotellet och jag har inte träffat honom på några år så jag åker upp nu ikväll ist och passar på att träffa den gamle mannen. Ska bli riktigt trevligt, en liten fågel har viskat i mitt öra att vi ska äta middag nu ikväll från A lá carte menyn, vilket passar mig lika bra som handen i handsken. Börjar bli lite hungrig nu faktiskt, kom på att jag bara ätit en macka idag och 2frukter nu innan jag åkte. Opps!

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar och kanske internet-shoppa ;). Livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0