På väg

Nu sitter vi på tåget och är på väg. Jag har suttit nu under resan och kollat på klipp med "En annan del av köping"-Tobbe. Han är så riktigt rolig att kolla på, alla måste tro att jag är dum i huvudet så som jag skrattar.

Nyss fick jag försöka att hjälpa personerna här bredvid att få igång deras internet, vilket jag inte riktigt kunde eftersom att dom hade gjort internetsidan för stor så att inte allt kom med, utan bara en del av texten. Men en annan resande här visste hur man gjorde så nu är allt löst. Haha, vilken circus!


så jävla skön! do u remeber emelie?

Kommentarer
Postat av: malin

ja men precis =) men var noga i början med att sköta allt rätt så du inte får någon inflamation eller så.

2009-07-22 @ 11:23:06
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0