pengar rullar in som det ska, det går bra nu

God kväll kära läsare. Nu är 1/6 av mina jobbdagar avklarade, haha bara 6st kvar nu innan jag signar ut. Dagen har bestått utav massor med städande, bäddande och dammsugande. Har nämligen städat 12 rum under dagen. Kan tala om för er att det är riktigt tråkigt, men vad gör man inte för pengar, eller snarare, vad gör inte jag för pengar? Fick även reda på att jag fått löneförhöjning också, det är ju roligt, även om det hade varit roligare om jag fått det utan att facket behövt ändra avtalen ;). Imorgon slipper jag i varje fall att städa eftersom att jag valde att göra det idag, så imorgon är det Saras tur och jag ska stå i kassan. Tänkte även att jag ska köra en löprunda när jag vaknar imorgon bitti, har ju ett lopp framför mig 22 augusti tyvärr. Jag är ju inte speciellt tränad så nu måste jag köra hårt. Måste ju komma igång så det är bra att jag har något som pressar mig, för jag har tjockat på magen lite haha. Men bara löpningen kommer igång så minskar magen, so that´s what I´m gonna do!

Nu ska jag fortsätta med mitt bloggläsande. Skulle faktiskt kunna länka till de bloggar jag läser dagligen ifall ni vill ? :)




























snart ska jag ha den kroppen, och även en piercing i naveln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0