RIP MJ



Jag kollar just nu på Minnesstunden för Michel Jackson. Riktigt jobbigt att se, för jag hatar sånt som har med döden att göra. Är super känslig och gråter ju så lätt, precis som jag gör nu. Det är så tråkigt att MJ är död för han är verkligen en legend och the king of pop, han som satt spåren i vår musik som vi har idag. Det är så hemskt att se och veta allt som han har gått igenom. Att behöva växa upp och för alltid vara fast i papparazzi och kändisvärlden, det är hemskt. Jag förstår att han har haft det tufft och jobbigt, och jag lider med honom. På ett sätt är det skönt att han är död, jag menar bara att han slipper lida nu och ha det tufft. Nu har han det bra och vi alla kommer alltid att minnas honom för det är som sagt han som har satt fröna till musiken vi har idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0