Snart framme

Nu har jag kommit till Avesta Krylbo, vilket betyder att jag är ungefär circus 20min från mitt mål, typ. Är riktigt hungrig och även lite åksjuk, vilket inte blir bättre av mitt datornördande, men vad ska jag roa mig med annars? Jag har tur som kommer att få mat när jag kommer. Monicas son som är kock och hans kock-kompis är nämligen uppe och skulle laga mat, det låter ju inte helt fel. Nu hoppas jag bara att tiden kan gå fortare!!!

Nu ska jag forsätta lyssna på gamla Darin låtar. Väldigt kul att man har så många minnen med alla olika låtar. Roligt som fan ju! :)

tjingeling

Kommentarer
Postat av: malin

Eller hur. Många minnen till durres låtar ;D

2009-07-26 @ 19:41:19
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0