Tisdagen avklarad

Ja nu har ännu en dag gått, och jag är måttligt ruttnad. Jag har bara jobbat 6h idag, eftersom att det inte finns mycket att göra. Det suger eftersom att jag har ju ändå inget att göra här. Imorgon kommer Monica upp igen så då blir det ordning igen på allt och då kommer jag få jobb levererat. Skönt! Hatar dock att vara här uppe.


vet inte riktigt om jag håller med lilla Bert Ljung om att det är tummen upp


Optikern var jag ju även hos idag. Det gick... dåligt, eller dåligt vet jag inte om jag kan kalla det. Jag visste ju att jag har dålig syn med tanke på hur ont i huvudet jag har varje kväll. Vill väl bara ha en bra syn som jag så länge haft. Men man kan ju inte få allt här i livet. Nu har jag ju i varje fall synfel och ska få glasögon. Jag behöver dock bara ha dom när jag anstränger ögonen allt för mycket, vilket jag känner själv. Jag får se hur mycket jag behöver använda dom, så kanske jag fixar linser sen om jag har sånt stort behov av det. Jag tänker aldrig ha glasögon på mig in public i varje fall, vad jag känner nu ialf. Jag ska in nu någon dag här snart och ta hjälp av Monica eller någon och bestämma bågar. För även om jag kommer ha linser sen så ska man ju ha glasögon för att vila ögonen från linserna någon gång ibland. Så vi får se vad det blir för något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0