göteborg

God morgon. Har precis duschat och tvättat håret och ligger nu åter igen i sängen. Lundin är ute på äventyr all by her self;), men hon lär komma tillbaka snart eftersom att det var hon som va så noga med att vi skulle gå upp nio så att hon han tvätta håret haha. Men vad gör man inte, jag vet hur hon känner.

Idag ska vi bege oss mot Liseberg där vi ska röja sönder och ha skit roligt. Fasiken vad vi båda har sett fram emot detta. Lite tråkigt bara att vädret suger *** *****. Som sagt, inget stoppar oss nu. Vi ska röja och vi ska ha ap roligt trots regn och rusk. Vad gör det?





Måste bara berätta om något sjuukt roligt, det första jag gjorde igår när vi klivit av tåget på väg till hotellet. Vi gick dit vi trodde, sedan kom vi till en korsning med tre olika vägar. Vi orkade inte gissa så jag tog upp min dator, eftersom att jag har mobilt bredband så är det billigare än att ringa. Så där står jag mitt bredvid någon stor väg i Göteborg med dator i famnen. Jag hittar vart vi ska och vi ser att det är grön gubbe åt det hållet, så vi bestämmer oss för att springa över innan det blir rött. Precis när jag börjat köra över min rullväska som jag har handväskan på (och dator i famnen) så åker väskan över på andra sidan och hänger ner i backen typ. Så där försöker jag lyft/köra , springandes med all denna packningen, och dator i famnen, över vägen och Linda står bakom och dör av skratt. Väl när jag kommit över på andra sidan så står jag också och garvar, jag skrattar så att jag gråter. Då märker jag att någon applåderar. En sportbil med killar har sett detta, nu har dom vevat ner rutan och applåderar åt mig och skriker "Bra kämpat". Haha, alltid ska jag skämma ut mig. Men vet ni? jag bjuder på detta, och jag bjuder på mig själv. Tycker att det var en riktigt bra början på denna "resa".



äventyren fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0