fullt upp

Dagen har varit lång kan jag tala om för er. Jag var på salongen kl.10 där jag direkt skulle börja att folieslinga min handledares systerdotter. Det tog sin lilla tid kan jag tala om för er, super tjockt och långt för för en nybörjare. Enligt Yasmine(handledare) så var jag ändå väldigt snabb med tanke på att jag går i ettan. Vid 14 fick jag lunch, men inte kunde jag äta för det. Nej, jag skulle ner på stan för att hämta karaffer åt Monica så det fick jag göra på min lunch. Så jag fick inte i min mat förns kanske typ 15 eller något, väldigt hungrig med tanke på att frukosten åts kl.8.
Dagen har varit rolig. Jag var hemma vid typ 19 men det var det värt. Jag fick så otroligt mycket komplimanger och positiva kommentarer av alla tre frisörerna på salongen för mitt jobb med slingorna. Dom kallar mig proffs och var verkligen super imponderade. Precis som förra gången.



Yasmine frågade även om hon skulle fixa mitt hår nästa vecka, eftersom att vi diskuterade vad jag ska göra med det. Jag trivs ju verkligen inte i denna varma ton och känner mig inte bekväm i det. Så nu ska hon fixa det nästa vecka. Jag säger inte hur det ska bli, utan det får ni se när det är färdigt. På tisdag eller onsdag :)

Nu ska jag sova. Godnatt på er alla söta läsare. Måste dock påpeka att ni är riktigt dåliga på att kommentera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0