Gårdagens händelser

Hann inte riktigt skriva något igår innan jag tog bussen, pendeln och upptåget till Lundin. Vi hade nämligen bestämt att jag skulle kolla fotbollen med henne, men precis innan jag skulle åka så berättade hon att vi skulle på fest ist. Jag bangar inte så fest blev det. Vi började med att hämta dricka innan vi åkte in till Uppsala och efter ett stopp på Hemköp så tog vi bussen till Lindas kompis Johanna. Där kollade vi på fotbollen innan vi drog oss bort mot festen. Festen var helt okej, även om det inte vart sånt drag som man är van vid. Men jag ska inte klaga, för den var helt okej. Kvällen slutade med att vi sov över hos Johanna. Jag och Linda hade planerat att gå hem till Knivsta, men det blev lite mkt av det goda så det tar vi nästa gång :).



Nu har vi precis kommit hem till Linda efter buss, tåg och promend. Skönt att vi precis hann med Upptåget så att vi slapp vänta. Tummen upp :)!!

btw, imorgon gäller det. FY FAN vad ont det kommer att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0