Gårdagskvällens middag och spelning

Gårdagskvällen var, hmm, spännande haha. Drog ner på stan för att köpa strumpbyxor innan jag och Sofia mötte upp hennes 3 kompisar och snygging Catrin. Vi gick till Kungshallarna och åt innan vi drog vidare mot Söder och Kafe 44 tror jag det hette. Där vankades det spelning som Sofias vän Rebecca fick med oss på. Jag, Sofa och Catrin drog dock redan när förbandet spelade. Vi sitter på en bänk och typ 50cm ifrån oss springer en jättestor råtta. Där gick gränsen och vi sa hejdå till dom andra brudarna och drog. Vi kände inte för att skiljas åt riktigt då, så vi tog en promenad bort till Fjällgatan tror jag den hette där du har Stockholms vackraste utsikt. Där hade vi det jätte kul och mys innan vi gick till tunnelbanan i Slussen och skildes åt.


Inte riktigt ett ställe man skulle kunna hitta oss på liksom. Vi kände oss inte riktigt så hemma där och passade verkligen inte in. Haha


Älskar er tjejer. Vem kan skratta så mycket som vi gör, haha ?


Haha

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahah vi é faaan bääeest!!! HAHAHH =)



2009-06-03 @ 20:31:15
Postat av: Catrin

we love you 2! :)

2009-06-03 @ 20:40:43
URL: http://casia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0