God morgon/God dag

Hej kära läsare. Vad gör ni alla en mulen dag som denna? Jag håller på och storstädar, dansar runt i rummet med musiken på högsta. Linda åkte hem för 40min sedan eller något sånt. Vi har haft det super trevligt verkligen. Vi har ju hittat en behandling som vi från och med nu ska lägga pengar på typ var 5:e vecka också vilket känns roligt:).
Nu ska jag städa vidare, har tvättstugan kl.14 också. Måste tvätta så att jag har alla kläder rena nu, vet ju inte ifall jag åker utomlands i slutet av veckan. Mamma snackade igår om att vi kanske ska åka fredag morgon lr torsdag natt:O. Får se hur allt detta blir. Får packa väskan imogonkväll så att den e packad för att bara dra liksom.



Ha nu en underbar dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0