god natt gott folk!

Nu ska jag faktiskt stänga av min kära lilla rosa prinsessa och bege mig in i John Blunds lilla värld. Hoppas att jag drömmer en sån underbar dröm som jag drömde inatt. Drömmer väldigt ofta , sånt jag kmr ihåg alltså, om en grej.

Klippte ju min morbror nu ikväll också. Gick superbra och han blev ordentligt nöjd. Nöjd blev jag för pengarna, 300:-. Med klippningen blev jag inte lika nöjd eftersom att han krånglade till allt för mig haha. Men han sa ju att jag skulle komma ihåg hur jag klippt eftersom att han vill ha sådär alltid i fortsättningen, så det är nog ett bra betyg ifrån honom i varje fall.

Nej. Nu ska jag ju sova som sagt. Imorgon blir det bland annat Ikea, dock på kvällen. Har en del grejer jag skulle behöva så måste skriva upp det imorgon.
Sov så gott. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0