God natt

Tänkte bara skriva godnatt nu till alla läsare, är så trött. Jag och Alexandra dygnade ju, eller det enda jag sovit var bussresan hem vilket nog var bra (bakis,åksjuk=kräk annars). Ni kankse då förstår att jag är trött med tanke på att det är några timmar jag varit uppe.

Imorgon kl.13.44 eller var det va så går mitt tåg upp till Säter. På måndag så börjar ju min första jobbvecka, fy. Det ska väl bli roligt iofs, men det jag tycker är så tråkigt och hemskt är att jag inte kommer att kunna umgås med mina vänner. Fast denna vecka är det ju Peace&Love i Borlänge så jag ska dit någon kväll och hälsa på Emelie, så lite socialt umgänge kommer jag att få. Men annars får jag roa mig när jag slutat med att gymma, träna, sola och bara slöa. Det blir nog bra. Den tuffaste tiden är nog v.28-29 när jag jobbar två veckor. Men detta blir bra, jag älskar ju pengar!



Ni får höra av er massor, jag ber er. Ring, sms:a och skriv på msn, här på bloggen, facebook osv. Jag kommer vara väääldigt "kelsjuk" och pratsjuk så hjälp mig genom dessa jobbveckor.

puss på er och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0