godnatt

Nu ska jag sova efter ett 13h jobbpass idag igen. Kan tala om att det inte kommer att bli bättre imorgon. Synd att jag inte är 18 för då hade jag fått jobba till 02, men jag får inte jobba efter kl.22 enligt regler. Men men, det är ju jobbdagar på fredag, lördag och söndag också så det är kankse lika bra.


världens sämsta bild tagen nyss med denna web-camen som suger B-A-*-*-E!!


Nu ska jag hoppa ner i sängen, eller bingen som en killkompis till mig säger haha. Godnatt på er.

Btw, sry att jag är världens tråkigaste och inte bloggar osv(skyll er själva om ni e sådana tråkmånsar som inte kommenterar eller hör av er via sms lr nåt!!!). men jag orkar inte riktigt. Finns heller inget att blogga om, mitt liv består utav att jag går upp, ner och äter, upp och duschar och sminkar mig innan jag går ner och jobbar. Jag är klar vid typ 21-22 och då går jag upp och gör mig iordning för sängen och lägger mig sedan. Finns liksom inget annat att göra då än att sova, så varför inte.

Kommentarer
Postat av: malin

jag vet :P

men jag gör mina slingor ljusare.

mina slingor var typ guldiga o nu har dom blivit mycket ljusare =)

snart blond ;D

2009-06-28 @ 02:39:42
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!



Just nu har vi även utlottning på en Design!!!

2009-06-28 @ 02:49:31
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0